Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Fobi eller asocial?

Av Emma - 28 mars 2012 10:20

Jag har aldrig gillat att ha mkt folk omkring mig, har haft en, max 2 bra vänner under min uppväxt. Men nu har jag inga som jag kan kalla vänner, ingen som känner mig längre, många kände mig förut men dom senaste två åren har jag förändrats så drastiskt. Men det jag märker är att jag saknar det inte, var så mkt trams med många kompisar, skitsnack, svek, usch ne, då klarar jag mig utan.

Så nuförtiden när någon vill ses så känner jag bara "nej.. usch nej.." och det är väl inget fel i det?


Alla kan inte vara sociala människor och jag är uppenbarligen inte en av dom, dock snäser jag inte bort någon heller, är inte otrevlig i onödan. Finns nog många som läser detta och tänker "asså, trodde vi va vänner?" Men då vill jag ställa en motfråga.


Min "vän" vet du hur jag mår? vad som händer i mitt liv? vad jag gått igenom? kan du svara JA på alla frågor så får jag tänka om. Men tills dess står jag fast vid att jag är utan vänner och trivs med det ^^ Hoppas alla får en bra dag! Tjingeling!


 

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

28 mars 2012 14:07

jag är precis som du. umgås typ aldrig med nån annan än sambon. och vill nån ses så känns det jobbigt och jag tänker bara " nä jag vill inte, orkar inte "

vissa är så bara :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

 
Ronja och Olivia

Ronja och Olivia

3 april 2012 22:51

Känner igen mig. Alla mina "vänner" träffar jag inte. alls faktiskt. Jag hatar att prata i telefon med dom om någon skulle ringa, jag hatar att träffa folket på stan.. Men samtidigt känner jag att det hade vart skönt med någon annan som kanske känner igen situationen.

knepigt det där när man inte vill umgås direkt men samtidigt vill ha någon annan förutom sin sambo att vara med ibland.

(Min sambo älskar bleach med :P Själv är jag en sucker för Fullmetal Alchemist)

http://tinkel.blogspot.com

Emma

5 april 2012 11:25

Jag älskar också Fullmetal! Finns ju 2 varianter på den serien och även en film! Själv föredrear jag fulmetal broderhood ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!   jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet) jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2 mannen och jag har ett underbart förh...

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards