Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

Update

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!


  • jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet)
  • jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua
  • rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2
  • mannen och jag har ett underbart förhållande
  • luna växer och har fått 2 små framtänderpå underkäken
  • min syster har flyttat hem från hollande och ska ha barn
  • jag mår oftast väldigt bra
  • jag älskar min familj (mannen, barnen, 5 katter och en hund)


      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Av Emma - 13 april 2012 15:26


 

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards