Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Dan före dan..

Av Emma - 31 oktober 2011 07:29

Imorgon får vi en dotter,  vi ska få ett barn, men jag ska även opereras och mitt barn ska opereras, mitt barn ska ligga på sjukhus, mitt barn är sjukt, det finns chanser att jag eller mitt barn dör, jag får inte hålla henne imorgon, jag får inte amma henne, inte ta hand om henne, jag får titta på henne. Se men inte röra... Är svårt att längta till att få SE bara SE sitt barn och att veta om det, är inte lätt att tänka "åhh hon är så söt, trots slangar i hals och näsa, trots det stora förbandet över magen, trots att hon är bakom en monter av plast."


Jag längtar inte tills imorgon, jag tycker inte det ska bli kul, jag tycker inte det ska bli mysigt.

Jag längtar tills den dagen jag får hålla henne, till den dagen hon slipper andningshjälpen, till den dagen hon får ha på sig sina första kläder, till den dagen vi får åka hem, tills den dagen hon kommer hem  

 
 
Ingen bild

sandra

2 november 2011 13:51

Håller tummarna att det har gått bra med er båda och att ni återhämtar er snart så ni får komma hem!

 
Ingen bild

Elin Routuvaara

9 januari 2012 17:58

Hej Emma! Verkar som om du tagit bort din facebook? Synd isåfall, ät ju så nyfiken hur det går för dig och din söta "lilla" familj! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!   jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet) jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2 mannen och jag har ett underbart förh...

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards