Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Denna ilskan

Av Emma - 23 juni 2011 14:34

Jag är så arg, får jag höra en gång till "det kommer gå bra" så vet jag inte vad jag gör! Är så arg, på migsjälv, på andra, på läkarna, på allt. Jag vill inte prata om det heller, ingen annan kan fatta hur jag känner, vad jag tänker, är så arg, när man va orolig inför ultraljudet sa bara alla "det kommer gå bra" det gick ju faan inte bra!? vad säger att det kommer gå bra nu!? Javisst, läkarvården i sverige är mkt bra men det hindrar inte barn ifrån att dö, Gastroschisis är en allvarlig deftekt och många komplikationer kan inträffa, är det bara jag som fattar det? Alla andra verkar tro att jamen det är bara att operera, jaha? men för er är detta ord, som en bok, ni läser men känner inte orden, ni känner inte det som jag skriver från mitt hjärta för det händer inte dig! det händer mig, det är min bebis som har en defekt, det är jag kom kommer gå på kontroller som en försökskanin, det är jag! Jag vill inte att det ska vara jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!   jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet) jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2 mannen och jag har ett underbart förh...

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards