Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

Till Rex

Av Emma - 25 maj 2011 13:27


Jag saknar dig så mycket, du kan inte klandra någon annat för att du återigen var tvungen att flytta, jag trodde jag kunde ge dig tryggheten du behövde, träningen du krävde då du inte kunde vara med katterna, hundar och människor vi gick förbi hoppade du mot. du var så glad och busig, men jag kunde inte vara den matte du behövde. Det kändes som min uppgift som din vän att kunna förstå när det räcker. Det var tvunget att komma ett slut, du är en underbar hund, en bästa vän, men vi passade inte med varran, jag hade inte styrkan att hålla i dig, du drog omkull mig några gånger när du uppspelt skulle fram till harar, fåglar, hundar. Du var så glad min älskling.


Jag tar på mig fullt ansvar om du far illa i framtiden, för du var under mitt beskydd och även om du har ett nytt hem och någon annan ser dig som sin, så kommer jag alltid se dig som min vän, för ett djur kan man aldrig äga, man kan bara låna dom den stunden dom finns i ens liv.


Rex, jag älskar dig och varje dag utan dig känns tung,

 som att jag förlorat en del av mitt hjärta. Farväl.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!   jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet) jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2 mannen och jag har ett underbart förh...

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards