Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Gnällspik!

Av Emma - 29 mars 2011 10:44

Ja jag hade tänkt att gnälla lite, det är ju trots allt min blogg ^^


Har senaste tiden blivit väckt vid 5 varje morgon av Rasmus då han vill äta och sedan somna om, vilket är ganska förundrande då han fått börja med 50% välling + ersättning på kvällen så han borde vara mättare, innan vaknade han aldrig före sju :/ hm..


Sen detta illamåeendet som gör mig galen! Jag har inte tid att må illa har ju en son som ska ha mat, sovstunder, lekstunder och kärlek och en hund sombehöver sågottsom desamma, jag vet att jag har Jani, men känns inte som att jag har nån rätt att "lata" mig bara för att jag mår lite illa liksom?


Ja, det var nog allt, som sagt är ju mest irriterad på illamåeendet, hoppas det går öer snart, hoppar ju in i vecka 8 om några dagar, känns overkligt, har inte ringt MVC än heller, ska väl få gjort det, men vill inte riktigt gå dit, bara att kolla så bebisen mår bra och göra prover osv är en grej men har ingen lust att lyssna på deras gnäll en graviditet till -.-* Så vi avvaktar några veckor ^^



 
 
Ingen bild

Emelie

29 mars 2011 13:30

Nej tyvärr är ju barnmorskor väldigt duktiga på det där med att gnälla om sånt dom inte har med att göra. Våran barnmorska frågade säkert tre ggr innan hon gav upp om vi inte skulle gifta oss nu när andra barnet var på väg. Och då frågade hon mig 3ggr och Sonny 3ggr så sammanlagt blev det ganska tjatigt men nu äntligen är det bara bebisprat!

Emma

29 mars 2011 19:11

ja i början är det ju värst känns det som :P men erbjuder dom mig en avlastningsfamilj igen för min låga ålder, då tar jag mitt pick o pack och drar! >

 
Ingen bild

Emelie

30 mars 2011 09:32

Har dom gjort det?!?!? Vad är det för folk egentligen som jobbar där? Vad hette din bm? Jag som känt mig super nöjd med dom jag träffat där men det är väl för att jag är lite äldre än dig antagligen... Sjukt att dom kan med och göra en sån grej, vill man ha hjälp då ber man väl om det!

Emma

30 mars 2011 18:48

ja jag menar ju det! hon ville att jag skulle ha en psykolog också för mitt "hemska förflutna" Åsa hette min bm, hoppas inte på att få henne igen, då nekar jag henne faktiskt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!   jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet) jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2 mannen och jag har ett underbart förh...

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards