Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

Gravid igen!

Av Emma - 25 mars 2011 08:09

Jag det är den mest använda kommentaren jag får nu "Är du gravid, igen!?"

Stolt kan jag då säga, Ja! Det är jag, denna gången var det planerat då jag inget mer önskar än ett syskon till Rasmus och jag har hittat min mening i livet, att vara mamma. Älskar allt med att vara mamma och vet själv med att jag är bra på det!


Så nu ska skrutt få ett småsyskon i slutet av Nov början Dec ^^

Denna lilla krabaten ska hädanefter gå vid namnet Pricken då h*n inte var mer än en prick när vi plussade ;)


 



 
 
ellinor

ellinor

25 mars 2011 08:47

shit grattis =)

http://missemojse.bloggplatsen.se

Emma

25 mars 2011 08:48

tack :D

 
jolene

jolene

26 mars 2011 01:41

tänkte bara fråga när gjorde du det översta testet? Var det samma vecka som mensen uteblev? För jag gjorde ett sådant test nu o mensen ska komma om 1 vecka exakt ..fick då ett smalt streck, men det är tjockt streck fast det har bliit ett smalt mörkare blått streck

http://livingtoloveyou.webblogg.se

Emma

26 mars 2011 07:41

det översta testet är taget en dag efter försenad mens, det andra två dagar efter, det tredje och fjärde fyra dagar efter, alla hade yttepyttesmå tunna streck men trodde det var fel därför gjorde jag ett digitalt mkt bättre då det står "gravid" "inte gravid"

 
Josefine - mamma till Hugo

Josefine - mamma till Hugo

28 mars 2011 16:07

Grattis, vad kul!

http://joosefinea.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!   jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet) jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2 mannen och jag har ett underbart förh...

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards