Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Vad är sex?

Av Emma - 9 december 2010 20:17

Beroeende på vilken ålder man är i talat man annorlunda om sex. När jag var liten fick jag höra att det var något mammor och pappor gjorde när dom älskade varran. Sen fick jag höra att det är något man gör för att det är skönt, sen fick jag veta att det är en försäljningsvara. Sen så var det något man gjorde för fortplantningens skull. Men vad är sex?


Är det ett samspel av två människor? Är det något man säljer och köper? Är det något man gör efter för många drinkar? Är det något man gör när man verkligen älskar varran? Är det något man bara måste ha? Är man konstig om man inte vill ha det? Ska man ha kvar oskulden länge eller kort tid?


Så vad är sex?


  

 
 
Jolene

Jolene

9 december 2010 23:10

För mig är sex något man har tillsammans med den man älskar, men så även för o få barn ..

http://ungmammamedadhd

 
Linda

Linda

13 december 2010 14:22

sex är överskattat tycker jag! jag kan tycka att sex är bra/skönt/kul osv med den man älskar men annars kan det faktiskt kvitta :/ skulle jag aldrig sagt för 3-4 år sedan haha... men för mig är sex ett sätt att visa att man älskar någon,för att kunna få barn och ett bra tidsfördriv...inte mycket mer hihi

http://melly.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!   jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet) jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2 mannen och jag har ett underbart förh...

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards