Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Bf + 5

Av Emma - 11 oktober 2010 14:50

Nehe, ingen bebis, börjar tro att jag faktiskt bara har en luftbubbla på magen, att grav-testet visade fel, att ultraljudet var förinspelat och sparkarna är hallucinationer. Ja. Så måste det vara.  Snälla SNÄLLA låt detta vara dom sista veckomagbilderna! ps, ja, jag har fått bristninger nu när bebben sjunkit, men men, det är du värd ängeln min   


      

 
 
Becca

Becca

11 oktober 2010 15:13

åhh vad mysigt med bebismage och snart bebis.. :D
va tror du att det blir? =)

http://myranstankar.blogg.se

Emma

11 oktober 2010 16:34

Jag tror inte på att det blir nått specielt, har ingen aning så det blir total överrraskning, men blir lika glad vilket som :)

 
Jessica

Jessica

11 oktober 2010 16:13

Heej... har följt din blogg ett tag och... Jag vet precis hur du känner nu när du gått över.. är själv (precs dig i hällllarna) har 40+4 idag och det är en evig, lång och seeeeeg väntan... ibland tror man att de aldrig kommer att komma någon bebis alls....

Men våran tur komer snart.. snart är även vi mammor till små mirakel =)

Vet ni va de blir, eller är det också en överraskning som för oss ???

Må väl och håller tummarna att liten eran snart vill ut.. KRAM

http://www.JessicaFrost.blogg.se

Emma

11 oktober 2010 16:33

ja det är väldans va alla bebisar ska va sega då :P haha, vi vet inte heller vad det blir för nått litet men bara den är frisk så spelar det ingen roll :) hoppas allt går bra på förlossningen! Kramar

 
Emelie

Emelie

11 oktober 2010 19:09

Bristningarna kommer du knappt se sen när magen sjunker. Jag fick mycket bristningar runt lår och på rumpan och dom syns inte idag :-)

http://livetmedendotter.blogspot.com

Emma

11 oktober 2010 19:12

hoppas du har rätt, inte så kul att ha bristnigar på magen till sommaren :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 21 augusti 2012 07:13

Hej alla! jag tänkte uppdatera om livet lite!   jag har börjat skolan (omvårdnadsprogrammet) jag ska nu imorgon på möte på ätstörningskliniken i ua rasmus har börjat dagis och idag är inskolningsdag nr 2 mannen och jag har ett underbart förh...

Av Emma - 8 augusti 2012 20:50

   

Av Emma - 7 juni 2012 11:21


 

Av Emma - 2 juni 2012 20:21

Jag är en kass uppdaterare på denna bloggen! Jag vet -.- Men kan inte lova att det ska bättra sig heller :P    Saker som händer just nu:   Kattungarna flyttar om några veckor 1 juli flyttar vi till radhus Augusti börjar jag skolan Jag ha...

Av Emma - 18 april 2012 14:37


                               

Presentation


21 år och tvåbarnsmamma med ett tufft förflutet, läs om hur det går i min vardag där jag har allt från vanliga problem till större problem.

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards